سوالات متداول

به فروشگاه اینترنتی آزو خوش آمدید!

با افتخار به شما خوش آمد می‌گوییم و از انتخاب شما برای بازدید از فروشگاه اینترنتی ما سپاسگزاریم. در اینجا، ما به ارائه مجموعه‌ای گسترده از محصولات با کیفیت و خدمات عالی متعهدیم.

فروشگاه آزو چیست؟

فروشگاه ما یک مقصد آنلاین برای خریداران با انواع سلیقه‌ها و نیازهای مختلف است. ما محصولاتی از دسته‌های متنوع از جمله تجهیزات هوشمند سازی، مصالح ساختمانی، ابزارآلات و یراق آلات، ابزارهای خانگی و بسیاری دیگر را ارائه می‌دهیم. همچنین، از برندهای معتبر و محبوب در بازار استفاده می‌کنیم تا اطمینان حاصل شود که مشتریان ما به بهترین محصولات دسترسی دارند.

ارزش‌های ما

در فروشگاه آزو، ما به ارزش‌هایی چون کیفیت بالا، رضایت مشتریان، امنیت تراکنش‌ها و انعطاف پذیری در انتخابات محصولات معتقدیم. ما تلاش می‌کنیم تا تجربه خریدی خوشایند و مطمئن برای شما فراهم کنیم.

پیشنهادات و انتقادات

نظرات و بازخوردهای شما برای ما بسیار ارزشمند هستند. اگر سوالی دارید یا نیاز به کمک دارید، لطفاً با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید. همچنین، اگر نظرات یا پیشنهاداتی برای بهبود خدمات ما دارید، خوشحال می‌شویم که آنها را بشنویم.

بازدید از فروشگاه اینترنتی ما را ادامه دهید و تجربه خرید لذت‌بخشی را تجربه کنید. ما به امید این هستیم که نیازهای شما را برآورده کنیم و به شما خدمت دهیم.

با تشکر از شما که به عنوان مشتریان ما انتخاب کرده‌اید.

شما می‌توانید از نوار جستجو در بالای صفحه استفاده کنید. کافی است کلمات کلیدی مرتبط با محصول موردنظر خود را وارد کنید.

برای سفارش محصول، به صفحه محصول موردنظر بروید و روی دکمه “افزودن به سبد خرید” کلیک کنید. سپس، به سبد خرید بروید و فرآیند تسویه حساب را انجام دهید.

 برای پیگیری وضعیت سفارش، وارد حساب کاربری خود شوید و به بخش “وضعیت سفارش” بروید. اینجا می‌توانید جزئیات وضعیت سفارش خود را ببینید.

برای استفاده از تخفیف‌ها و پیشنهادهای ویژه، کد تخفیف خود را در صفحه تسویه حساب وارد کنید. تخفیف‌ها و پیشنهادهای ویژه معمولاً در صفحه اصلی و یا در بخش “تخفیف‌ها” در وب‌سایت ما اعلام می‌شوند.

شما می‌توانید با ما از طریق شماره تلفن تماس یا ایمیل در بخش “تماس با ما” تماس بگیرید. همچنین ما به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته پاسخگوی تماس های شما هستیم.

در صورتی که از خدمات و کالا ناراضی بودید می توانید پس از 72 ساعت پس از دریافت کالا آن را مرجوع کنید. هزینه پرداخت شده به حساب شما بازگردانده خواهد شد. برای مرجوع کردن کالا از بخش “تماس با ما” با کارشناسان فروش تماس بگیرید.

شما می‌توانید شماره پیگیری مرسوله خود را از بخش “وضعیت سفارش” در حساب کاربری خود ببینید و از آن برای پیگیری ارسالی‌های خود استفاده کنید. همچنین، شما می‌توانید با ما تماس بگیرید تا اطلاعات بیشتری دریافت کنید. در ضمن در صورتی که مرسولات از طریق پست ارسال شوند، کد پیگیری مرسوله برای شما پیامک خواهد شد.

ما از روش‌های امنیتی برای حفاظت از اطلاعات پرداختی شما استفاده می‌کنیم. همچنین، تمام تراکنش‌های مالی از طریق اتصال امن (SSL) انجام می‌شوند.

نظرات و بررسی‌ها را در صفحه محصول موردنظر می‌توانید بیابید. افرادی که محصول را خریده‌اند، می‌توانند تجربیات و نظرات خود را درباره محصول به اشتراک بگذارند.